پترو تجهیز کاسپین

واردات و تامین تجهیزات نفت،گاز و پتروشیمی

پترو تجهیز کاسپین

واردات و تامین تجهیزات نفت،گاز و پتروشیمی

پترو تجهیز کاسپین

شرکت پترو تجهیز کاسپین از سال 1390 فعالیت خود را بصورت فروشگاهی آغاز نمود و پس از 5 سال فعالیت حرفه ای خود در زمینه مشاوره ، واردات ، تامین و تجهیز ملزومات خطوط لوله ( Piping Material ) اقدام به ادامه و شروع فعالیت بصورت شرکت حقوقی در سال 1395 نموده و اکنون به پشتوانه 12 سال تجربه همکاری با بزرگترین پتروشیمی های ، پالاشگاه ها ، معادن صنعتی و معدنی و کارخانجات تولیدی ، آماده همکاری با کلیه مجموعه های ایران و کشورهای همسایه میباشد .

جهت ارسال درخواست خرید خود از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

Tel : 021 2277 1224
Fax : 021 2277 0362
Mail : info@PTCaspian.com
Web : http://www.PTCaspian.com

کاربرد مهره ماسوره|1224 2277 021

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

مهره و ماسوره UNION

مهره و ماسوره UNION

 

کاربرد مهره و ماسوره UNION چیست ؟

 

مهره و ماسوره یا UNION PIPE یک اتصال پرکاربرد جهت تعمیرات خطوط پایپینگ در صنایع مختلف میباشد . مهره و ماسوره از سه قسمت اتصال دهنده تشکیل شده است که ترکیب این سه اتصال باهم را مهره و ماسوره یا UNION مینامند . 

این سه قسمت تشکیل دهنده همانطور که در تصویر بالا مشاهده مینمائید از یک مهره که در قسمت وسط قرار دارد و بصورت دنده ( NPTF( FEMALE میباشد که دو سر آن به دو قطعه دیگر رزوه میشود و در انتها هر یک از دوسر مهره و ماسوره UNION بصورت دنده داخل NPT FEMALE میباشد که به دو سر خطوط لوله توسط رزوه متصل میشوند ، روش بستن مهره ماسوره به خطوط لوله و اتصال دادن آن به هم به این گونه میباشد که اول دو اتصال را به لوله ها متصل کرده و این اتصال را توسط مهره وسط به هم کوپل مینمایند .

برای درک بهتر این مطلب شرکت پترو تجهیز کاسپین تصویر زیر را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است .

کاربرد مهره و ماسوره UNION

 

 

با توجه به محل مورد استفاده مهره و ماسوره UNION جنس آن نیز میتواند از نوع فولادی A105 FORGE / که بصورت معمولی یا گالوانیزه سرد و گرم  و استنلس استیل SS 304 / SS 316 در برندهای مختف مک mech / تی تایوان bothwell  و .. مورد مصرف صنایع مختلف قرار میگیرد .

 

..::جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید::..

1224 2277 021

0362 2277 021

info@PTCaspian.com

 

منبع مطلب : شرکت پترو تجهیز کاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی